reklama

Život

Niekto by povedal, že láska je len o tých štastných euforických momentoch, keď všetko zmizne a dvojica sa do seba ponorí. Okoliu vyčarí úsmev na tvári na počkanie, taká instantná slepačia polievka pre zachmurenú dušu. Život však hrá poďla svojich pravidiel, naňho sme krátki...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Má ľudský život nejaký ten zmysel?
Naivne som si to kedysi myslel.
Je to ako plávať v obrovskom oceáne,
a keď sa pozriete vôkol nevidno pevninu.
Aký to ma význam? povedzte mi narovinu!
Každý, nespokojný s tým čo máme.

Stereotyp je pravé prekliatie nášho života,
kto za to môže? priateľka? robota?
Na túto záhadnú otázku nepoznám sám odpoveď,
čakám na ňu, ako veriaci na spoveď.

Smútok na duši nás ťaží ako olovo,
niekedy to prebudí práve to pekné slovo.
Láska je vraj nádherná a bezmedzná vec,
ja som v týchto veciach skeptický.
Spomínam na ňu, ako na mladosť starec.
Nepokúšam ju, dopadne ako vždy – typicky.

Michal Saksun

Michal Saksun

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Život je boj, boj dopredu prehratý, hlupák sa vzdá alebo bojuje, rozumný sa s ním skamaráti... Zoznam autorových rubrík:  Láskapoezia

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu